"Hayatta olabileceğiniz en güzel yer, bir duanın içinde yer almaktır"


7 Kasım 2016 Pazartesi

Bloğumun artık değerli bir konuğu var ve bundan sonra sıklıkla kendisinin gönül bahçesinden süzülen paylaşımlarıyla aramızda olacak. O çok farklı bir anne... Biyolojik çocuğu olmasa da, gönlünde yüreğinde ve evinde besleyip büyüttüğü pek çok evladı olan koca gönüllü bir anne. Şimdiden paylaşımları için teşekkür ediyorum kendisine, yüreğine sağlık Güzin Uyan.

HAYDİ BİSMİLLAH!

Bazen bizim küçük sandığımız dokunuşlar,hiç farkına varmadan bizim hayatımızı değiştiriyor.

Olmazları oldurup bize öyle güzel kapılar açıyor ki; Düşününce Allah'a şükür ediyor ve aslında ne kadar şanslı olduğunuzu anlıyorsunuz. 

Beni yüreklendiren @okuyananne'ye teşekkürlerimi sunarak başlamak isterim.

Hz.Mevlana'ya sormuşlar o kadar yazarsın,o kadar okursun ne bilirsin..?diye;
Mevlana Hazretleri şu cevabı verir:
  
 "HADDİMİ BİLİRİM". 

Bende haddimi aşmadan okuduklarımı,yaşadıklarımı ve tasavvuf'tan inşallah öğrendiklerimi paylaşmaya çalışacağım.

Bugün benim için çok güzel bir gündü,canımın içi kızımızın bebek mevlüdündeydik ve Rabbim bana "tefekkür" etme imkanı verdi.Ve inşallah dünya sermayesinin ahirete azık olarak nasıl götüreceğimizin temaşasıydı beni mutlu eden."Sabır"dı bana yüklenen.Benim bir evladım olmadı ama tüm çocuklardı bana verilen ve dünyadaki kader çizgimdi.

Bu çizgiyi uzatmak veya kısaltmak bizim elimizde, çok şükür ki derdimizin delisi olmayıp, çevremizdeki olup bitenlere duyarlı olup dertlendiğimiz zaman hem sabrımız, hem de yolumuz Rabbim tarafından açılıyor.


Ve bu handa bir ben geçiyorum.Tabi bu kuvveti bana "Allah" ve Hz.Şem'sin şu sözleri veriyor.
   
    Yanlız kalırsan yalnız olmadığını bil!
    Dertli isen,dermanın olduğunu bil!
   Hiçbir şeyin sahibiyim deme, emanetçi olduğunu bil!


Biz bu dünyada sadece yaşadıklarımızın sahibiyiz.Bende nacizane "doğrusuyal,eğrisiyle" yaşadıklarımızı paylaşmak,paylaştıkça bir gönül köprüsü kurup oradan, Şems-i Tebrizi'nin

"Hayatta olabileceğiniz en güzel yer, bir duanın içinde yer almaktır"

sözü birbirimize dua edelim.
Ve diyelim Allahım gönlümüzden geçenleri bilen sensin,nasip et oluversin.
Selam ve dua ile...

Güzin Uyan

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.