Mutfak güzeldir, hele ki Güllü Ar-Yıldız Bone Porselen Kahvaltı Takımı varsa.


5 Ekim 2014 Pazar

Ben her ne kadar anne-çocuk, sağlık ve kitap ağırlıklı yazmaya odaklanmış olsamda tam manasıyla bir dekorasyon, ev eşyası ve mutfak aşığıyım da aslında.

Özellikle mutfak ve porselen aşkımı beni yakından tanıyanlar iyi bilir.

Son zamanlarda biraz da güllü model takıntım başladı desem yerinde olacaktır. Pembe, sıcak ve sevimli güllü modellere hiç dayanamıyorum. Ve bu aralar işte bu kahvaltı setini kestirdim gözüme :) Fiyatı ulaşılamayacak seviyelerde değil, bone porselen, şık ve güllü. Bunu da temin edersem gül kategorisini tamamlamış olacağım. Model çok şık ve AR YILDIZ marka. Biriciğim Sudelinamın doğum gününden sonra ilk hedefim olacak gibi kendileri.

Yemeğin lezzeti kadar sunumuna da önem vermenin ve hatta gözden önce gönlü doyurmanın gerekliliğine inanıyorum bir anlamda. Yediğim, içtiğim mutfak araç gereçlerim şık ve estetik olmalı. Sunumları tatmin etmeli beni tadından önce. Haksız mıyım sizce?

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.