ÇOCUĞUNUZ İÇİN TUVALET KAĞIDI / KAĞIT HAVLU Gibi Malzemelerden ILHAM VEREN DIY ETKİNLİKLER


12 Mart 2015 Perşembe

TUVALET KAĞIDI / KAĞIT HAVLU DEYİP GEÇMEYİN! BU ARALAR "KARABORSA"

Kızım okula başladıktan sonra algım daha fazla açıldı ve artık evdeki her materyal benim için 2 kat değerli. Özellikle Tuvalet kağıdı rulosundan yaptığı tavşanı gözleri pırıl pırıl, neşe ile şakıyarak "Annecin sana süprizim var bak senin için ne yaptım" diyerek bana uzatışı ve o iç titreten mutluluğunu, enerjisini yansıtmasının ardından artık evimizdeki en değerli materyallerdendir Tuvalet Kağıdı rulosu.

O tavşan var ya o tavşan, gerçek bir tavşan olsa ancak bu kadar değer görür bu kadar sevilirdi ev ahalisince. Herşeyden önce kızımın ilk eseri! O minnak elleri ile yapıp, içine sevgisini katıp en güzel cümlelerle sundu bana onu herşeyim.

Biz de evde artık biten her tuvalet kağıdı, kağıt havlu rulosunu etkinlik için kullanır olduk evimizde. Zor bulunur bir hal aldığı için anane babaanneden de destek ister olduk. Karaborsaya düştü meret.

Üşenmedim oturdum listeledim neler yapabiliriz diye. Elimde onlarca hatta yüzlerce örnek fotoğraf birikti bize fikir versin, ilham olsun istedim. Sorun bakalım o fotoğraftakileri etkinlikleri uyguluyor muyuz diye. Elbette hayır! Kendi özgün kedimizi, evimizi, kuşumuzu yaptık biz. Ancak öncesinde acaba ne yapsak bugün diye göz atmadan da geçmiyoruz.

Siz de evdeki malzemeden faaliyetler yapmak, miniğinizle keyifli bir yolculuğa çıkmak isterseniz diye ilham aldığımız örneklerden bazılarını paylaşmak istedim sizlerle.

 

 
 
 
 
 

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.