SCIO QUANTUM Cihazı Deneyimlerim @Okuyananne


28 Mayıs 2016 Cumartesi



Farklı, spiritüel ve sağlıklı bir deneyim…

Kişi her zaman kendini tanıdığını sanır; kendisini en iyi tanıyan kişi olduğunu bilir ve gerek fizyolojik, gerek psikolojik gerekse ruhsal anlamda dengesizliklerini maskeleyerek dengede olduğuna hem çevresini hem de kendisini inandırır.

Peki, dengede, güçlü ve sağlıklı görünümümüzün altı her daim dolu mudur?

Fizyolojik/bedensel rahatsızlıklar için hekime, psikolojik çıkmazlarımız için psikolog/psikyatr/psikoterapistlere giderken ruhumuzu da dengeleyebiliyor muyuz?

Yuttuğumuz avuç dolusu ilaçlarla, hastalıklarımızı sorunlarımızı temelden yok edebiliyor muyuz? Yoksa belli başlı semptomları ortadan kaldırarak hastalığımızı sorunlarımızı yalnızca maskeliyor muyuz? Asıl soru kendimizi yeteri kadar gerçekten tanıyor muyuz?

Bedensel hastalıklarımızın pek çoğu eğer kalıtsal olarak genlerimizden aktarılmamışsa, zihinsel ve ruhsal olarak yaşadığımız travmalar, sorunlar, stress ve yaşanmışlıklarla ortaya çıkar ve kendini gösterir. Vücudumuzun verdiği hastalık sinyalleri bir anlamda ruhumuzdaki ve zihnimizdeki birikimlerin su yüzüne çıkmasıdır.

Peki, hem fiziksel, hem zihinsel hem de ruhsal olarak tamamen arınmak ve sağlıklı olmak mümkün müdür?

İşte bu anlamda, sizlere yaşadığım şahsi deneyimlerimin de ışığında holistik iyileşmeden bahsetmek istiyorum.

Holistik İyileşme kavramı; ülkemizde yeni yeni bilinmeye ve keşfedilmeye başlanmıştır. Temelini teknoloji-bilim ve tıp oluşturuyor. Teknolojinin baş döndüren ilerlemesi, bilimin alanında yaptığı araştırmalar ve tıp dünyasının önde gelen isimlerinin de katkısı ile artık yeni keşifler ve olağanüstü sonuçlara ulaşmak mümkün.
Günümüz çağında biz her ne kadar her zaman takipçisi ya da öncüsü olamasak da büyük bir hızla ilerleyen teknoloji ile bilimin olağan üstü çabaları meyvelerini vermeye başladı. Bu meyvelerden biri de tıpkı yapay zeka uygulamaları, elektrofizyolojik gelişimler, bio-rezonan sistemlerinin güncel uygulamalara uyarlanabilmesi ile ortaya çıkan quantum cihazlarıdır.


Öncelikle Quantum sözcüğünün ele alacak olursak; atom düzeyindeki hatta atomdan daha küçük parçacıkların fizik kuralları olarak ortaya çıkar. Quantum Teorisi, bilim ve insanlık tarihinin üzerinde en çok kafa yorduğu, en çok tartışılan teorisidir diyebiliriz. Bu teori atomik olaylardaki enerjiyi açığa çıkarabileceğimizi gösteren bir fizik teorisidir.

Öyleyse; Quantum Cihazları ile iyileşme modellerinin vücudumuzdaki enerji akımlarını kontrol ve tespit eden iyileştirme modeli olduğunu söyleyebiliriz basitçe.

Çalışma prensibi olarak sadece vücudumuzdaki elektriksel iletilerin kontrolü sonucu analiz yapabilme özelliği ile alt ve üst kimliklerimizin, duygularımızın, bilinç ve bilinçaltı düzeylerimizin taranması ile bir anlamda kişisel haritamızın tamamen çıkarılarak söz konusu haritada denge durumunu bozan alanların yine enerji akımları kullanılarak dengeye getirilmesi olduğunu söylemek mümkündür.

Elbette konunun daha bilimsel, daha teknolojik açıklamaları mümkündür. Ben şahsi bilgi ve deneyimlerim doğrultusunda özet şekilde aktarmaya çalışıyorum.

Ben bu hafta işte bu cihazlardan biri olan SCIO (Scientific Consciousness Interface Operations System – Bilimsel Bilinç Ara Yüzü İşletim Sistemi) Cihazını İç Hastalıkları Uzmanı Sayın A. Murat Balanlı’nın ofisinde deneyimleme ve sonuçlardan büyülenme fırsatını buldum.

Sayın Dr. Murat Balanlı  ile daha önce yapmış olduğumuz röportajında kendileri SCIO Cihazından bahsetmişti. Ben de uzun araştırmalarım ve deneyimli hasta geribildirimleri sonucu bizzat deneyimlemeye karar verdim.

Sürecin başlangıcında her yeni teknoloji ve uygulamada hissettiğim heyecan ve endişeyi duyumsadım. Farklılıklar ve alışılagelmişin dışında olan her şeyi merak ettiğim ve bizzat deneyimlemek istediğim için bu benim için büyük bir anlam ifade ediyordu. En güzel yanı da sıradan bir keşif olmayacaktı. Hem fiziksel hem zihinsel hem de ruhsal olarak tam bir taramadan geçecektim, benim bildiğim ben ile makinanın göstereceği ben arasında kim bilir ne denli farklılıklar çıkacak diye de epey endişeliydim açıkcası. Hepimizin olduğu gibi ben de zaman zaman bilinmezden korkuyorum.

Önce resimdeki örnekte gördüğünüz gibi bir rahatlama koltuğuna oturup başıma, kollarıma ve bacaklarıma EKG aparatlarına benzer iletkenler takıldı. Yaklaşık 3 dakika cihaz ile vücut arasında kalibrasyon sağlandı ve 5 dakika kadar vücudu tarama gerçekleştirildi. Son beş dakikalık tarama sırasında hekim dışarı çıktı, kendi enerjisinin de cihazı etkileme olasılığını ortadan kaldırmak için çıktığını belirtti. O süreçte ben hiçbir şey hissetmeden koltukta uzandım. Doktorum geldiğinde bir süre daha cihaz ile tarama devam etti ve ben cihaza bağlı dinlenmeye devam ederken hekimim almaya başladığı sonuçları değerlendirmeye başladı. Elbette ben de sonuçlarımı heyecanla bekliyor, mevcut heyecanımın da sonuçlara yansıyıp yansımayacağı gibi saçma düşüncelerle kendimi oyalıyordum.


Yorumlanan verileri duydukça hem çok şaşırdım hem de bir cihazın beni bu kadar iyi tanıyabileceğime ihtimal vermemiş olduğumu fark ettim.

Öncelikle fiziksel değerlendirmemde boyun bölgemde sinyal vermişti, ki boynumda boyun düzleşmesi ve sinir sıkışmasından muzdarip olduğumu itiraf etmeliyim.

Sonra anne karnındaki süreç dahil tüm hayatım boyunca yaşadığım travmaları hangi yıllarda kaç yaşımda yaşamış isem hepsi su yüzüne çıkarıldı. Meğer ben bilinç altımda ne çok yük taşıyormuşum, durup düşününce anımsadığım. Daha doğrusu SCİO Cihazı ile tarandığımda gün yüzüne çıkardığım. Çocukluk çağlarımda etkilendiğim, yetişkinlikte üstesinden geldiğimi sandığım ancak bilinçaltımın derinlerinde yaşattığım tüm travmalar su yüzüne çıktı bir bir. Bunlardan biri orta okulla yıllarıma denk gelen bir çocuğun yangın sonrası kömürleşmiş bedenini görmüş olduğum yıllara ait bir travma idi. Bir diğeri arabamı ilk aldığım yıllarda yaşadığım korkunç kaza…

Hayattaki en çok sevdiğim kişi olmasına rağmen çatışmalarımın pek çoğunu annemle yaşadığımı fark ettim bir kez daha ekranda ısrarla ve 3 kez MOTHER MOTHER MOTHER yazdığında. Kesinlikle belirtmeliyim ki hem bağımlı olduğum hem en çok sevdiğim hem de en çok çatıştığım tek kişidir Annem.

Akabinde vücuttaki 12 meridyen kontrol edildi ve bu meridyen verilerime göre böbreklerim konusunda dikkatli olmam gerektiğini öğrenmiş oldum ve meridyenlere yönelik dengeleme gerçekleştirildi.

Beni en çok şaşırtan ve heyecanlandıran ise, psikolojik ve ruhsal anlamda veriler veren tarama kısmı oldu. Hekimim Sayın Balanlı bir yandan benimle sohbet edip, veri sonuçlarımı benimle paylaşırken diğer yandan da dengeden uzaklaşan hassas noktalar için bana terapi yüklemesi yapıyordu. Bu yüklemeler anında, öncesinde ya da sonrasında herhangi bir titreşim, acı ya da hassasiyet hissetmedim. Ancak o koltuktan kalktığımda sanki omzumdan ve sırtımdan tüm yüklerimi atmış gibiydim. İnanılması güç ya da belki de psikolojik bilmiyorum ama tamamen hafiflemiş gibi hissediyordum kendimi. ,
Burada da POWER seviyemin – BAĞIMLILIK düzeyimin ve ENTELEKTÜEL Bakış açımın oldukça yüksek olduğunu fark ettik daha onlarca yüzlerce veri ile birlikte. Bu verilerden dengenin üstünde ve altında kalanları tek tek ele alıp konuştuk ve yine hekimim tüm sınırların dışında kalan verileri dengelemek için bana yeni frekanslar gönderdi. Hatta değinmeden geçemeyeceğim J Hekimim Sayın Balanlı’ya “Lütfen POWER a dokunmayın, güçlü bir kadın olarak devam etmek istiyorum hayatıma” diye ısrar ettim. Depresifliğim, Stress düzeyim, bağımlılık seviyemin ve daha pek çok şeyin normal seviyeye ulaşması için frekanslar ve terapiler ile yüklenerek kalktım o rahat koltuktan.

Törpülenmesi gereken yönlerimi her ne kadar kendimce biliyor olsam da ekranda görmek ilginçti. Ayrıca güçlü yönlerimi görmek de beni ayrıca motive etti.

Aura üzerine çalıştık biraz…

Aura rengim açık, duru, şeffaf bir beyazmış.

İlginç farklı ve heyecanlı bir deneyim oldu benim için, ama en önemlisi samimiyetle söylüyorum 3 gündür çok daha yoğun çalışıyor olmama rağmen yorgun değilim eskisi gibi, daha sakin daha mutlu daha huzurlu kısaca sağlıklı hissediyorum kendimi.

Gelişme ve değişimi görmek için Önümüzdeki hafta yeniden denemeye karar verdim quantumu - SCIO cihazını.

Deneyimlerimi okumak için lütfen takipte kalın.

Not: Bana bu fırsatı tanıyan Doktor Murat Balanlı’ya teşekkürü borç bilirim.

 

 



 

 

 

 


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.