Uzun Bir Aradan Sonra... Neler OKUYORUM


12 Mart 2019 Salı

Uzunca bir ara ara vermiştim blog yazmaya... Aslında hep yazdım... Köşe yazdım, öykü yazdım, bülten yazdım, haber yazdım, kitap yazdım ama hepsini farklı mecralarda yazdığım için blog sayfamı da epey ihmal ettim sanırım.

Ve şimdi dönüyorum, umarım dönüşüm muhteşem olur.

Kısacık vakitte yazdığım için sadece tavsiye niteliğinde bir giriş olsun istedim. Son zamanlarda ağırlıklı çocuk gelişimi, algı yönetimi, karar bilimi ve psikoloji okuyorum. Bitirdiğim, bitirmek üzere olduğum ve yeni başladığım 3 kitapla tanıştırayım sizi, yakın zamanda her biri için ayrı ayrı yazmayı planlıyorum.

İlki: Prof.Dr Uğur Batı ve Deniz Bayramoğlu'nun kollektif kaleme aldığı bende ciddi anlamda farkındalık sağlayan "Üzgün İnsandan Özgün İnsana" adlı kitap. Keşke imkan olsa da herkese okutabilsek!

İkincisi: Birinci kitabı etkisi ve rüzgarı ile elbette yine Prof.Dr Uğur Batı'dan - Beynimizin ve Kararlarımızın Sıradışı Hikayesi SİNAPS.

Üçüncüsü: Her çıkardığı kitabı ilgi ile okuduğum Madalyon Kliniğin kurucusu benim için en ünlü en değerli Psikolog Gülseren Budayıcıoğlu'ndan CAMDAKİ KIZ. Eminim diğerleri kadar seveceğim bu keder hüzün ve aşk hikayesini...






















Sizler neler okuyorsunuz peki?

Ya da şunu mu sormalıyım yoksa "Okuyor musunuz"?


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.