MİNİK PRENSESLER İÇİN DIY SAÇ AKSESUARLARI


15 Şubat 2017 Çarşamba


 Kız çocuklarının ve annelerinin vazgeçilmezlerindendir saç aksesuarları. Biz annelerin kız çocuklarını sevimli süslü ve rengarenk gösterme güdüsü pek çok anneye ilham olmuş girişimcilik kapılarını açmıştır onlara.

Ben de oldukça renkli ve sevimli buluyorum saç aksesuarlarını. Sudelina küçükken ne çok saç bandı, taç, toka geçti elimizden kim bilir. Artık büyüyüp de ergen havalarına girince çok çocukça bulmaya başladı benim 4 yaşını 4 ay geçen minik kızım ve şimdilerde pek hoşlanmıyor saç aksesuarlarından nedense!

Her yaşın, her ayın ayrı bir süreç olduğunu deneyimlediğimiz dönemlerin geride kaldığını artık daha hızlı yol alacağımızı düşündüğüm şu günlerde sevgili kızım Sudelina modelliğe ve mankenliğe heves etmiş durumda. Her gün çeşit çeşit kıyafetler giyilip çıkarılıyor, çeşitli şallardan atkılardan kıyafetler tasarlanıyor bla bla bla! Ev değil podyum mübarek, çıldırmadan sakin sakin izleyip uzaktan diş biliyorum bu aralar. Ne kadar kızım o kıyafet yazlık bu mevsimde olmaz desem de o bildiğini yapmak için dil döküyor. Yok efendim içeride gaz yanıyormuş, zaten ilkbahar da yaklaşmış, acaba bugün güneş daha fazla mı parlıyor ve ısıtıyormuş!!!

Bilinçli anne olmak, çözüm odaklı ebeveyn davranışı sergilemek gibi kendimce giriştiğim denemeler sonunda fark ettim ki aslında o çocukluğunu doya doya yaşamak istiyor yalnızca. Evde kendince oyunlar türetiyor biraz da tüketim toplumu ve sıfır beden mankenlere özenerek. Oturup konuştuk, bunun bir oyun olabileceğini ama hayatta her zaman güzel görünmek, çok şık olmak zorunda olmadığını, her zaman farklı kıyafetler giymek zorunda olmadığı konusunda anlaştık. O da beni anladığını belirterek benden "evde mankenlik yapmak" için izin istedi. Bu gün aldığımız karara göre evde bazı günler oynayacak ama bunun bir oyun olduğunu bilecek ve sürekli kostüm değiştirmek için artık beni zorlamayacak. İnşallah!

Konuyu saptırdığımın farkındayım.
Konumuza dönersek bakın allah aşkına şunların güzelliğine.
Yapılmayacak şeyler de değil!
Haydi anneler DIY yapmaya...








Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.