DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIĞI DENEN MERET


12 Ekim 2014 Pazar

Doğum günü hazırlıklarımız tam gaz devam ediyor.Aman ne zor bir süreçmiş bu böyle. Keşke tutuverseydim bir organizatör tak tak verseydim emirleri, ayy o öyle olmamış , şu şöyle olsun, ayy içime sinmedi şöyle olsa vb deseydim ne uğraşıyorsam deli gibi.

Hırs yaptım sanırım azıcık bu işi. İyi olsun istiyorum, farklı olsun istiyorum, en önemlisi ise içime sinsin istiyorum. Derdim öyle exculusive bir parti yapıp adımdan söz ettirmek falan değil valla billa. Ben mutlu olayım, gelenler mutlu ayrılsın azıcık da gözümüz gönlümüz açılsın derdindeyim.

Ama zor iş arkadaş. Parçadan bütüne ulaşacaksın resmen. Önce tema düşüneceksin sonra o temaya ilişkin printableları hazırlayacaksın (not: bu işi azıcık adobe biliyorsan benim gibi kendin yapacaksın bilmiyorsan da yapacak birini bulacak ve derdini anlatacaksın).

Aman kıyafetleri ona uysun, ayy ayakkabı kombini bozmasın kısmı var bir de ki beni en çok zorlayan kısım o oldu.  Sadece 6 gün var doğum gününe ancak hala bir kostümümüz yok :) aklımda deli fikirler var da zaman çok az kaldı be güzelim. Elimden zerre dikiş gelse ona da el atacağım içime sinsin istediğim gibi olsun diye ama benim terziliğim düğme dikmeyi geçemedi henüz.

Eee masa örtüsü olmasın mı temaya uygun yani, masa öyle boş boş sırıtsın mı yani, hadi bakalım masanın ölçüsünü al hazırlayıver bir zahmet bir örtü. Valla ben henüz dikilmiş zemin kumaşına sahibim de bir de onları süslemesi var bakalım o aşamada ne halt edeceğim. Pazartesi, salı mint yeşili tül arayışına girerek konuya balıklama dalmaya kararlıyım.

İşin pasta börek  kısır dolma kısmını ucuz kurtaracağım çünkü organizasyonumuz yemekli olacak (ayy hakikaten pek ucuz olacakmış) ama bu durum pasta ve kurabiyeden yırtacağım anlamına gelmez. Pasta için tüm pinterest bir milyon kere tarandı alternatifler belirlendi ve yapacak maharetli hatun ile iletişime geçildi o kısımda sorun yok gibi. Yaa cupcakeler? Onu da aynı maharetli ellere bırakacağım valla hiç zamanım yok. E bi zahmet kurabiye olayını ben yapayım daha fazla masraf olmasın diyorum. Şeker hamuru, malzeme ve tarif hazır, son günü son saatleri bekliyorum belki bir yardım etmek isteyen çıkar allah rızası için bana.

Palyaço&ses müzik organizasyonunu da halletim gizliden gizliden. Piyata işi Jou Jou Bahar Hanımlarda (ay bu pinyata çok mu gerekliydi bilemedim ya neyse). Fotografçımız hazır sayılır.

Hediyeliklerimin bir kısmını kendim yaptım :) bir kısmı yetişirse kargo ile gelecek ehh artık yetişmezse kısmet :)) İşte yetişip yetişmeyeceği muallak olan hediyelikler var ya işte onlar için temaya uygun karton poşet buldum lay lay looom. Yarın onları teslim alacağım.

Davetli listesini gözden geçirip teyiy almak gerek bir de kişi sayısı saptamak için. Amann ben zaten mekana 50 - 100 arası dedim gelen gelsin mi desem acep?

Offf sıkıldım vallaha yazmadığım bir ton detay var daha. Yok amerikan serivsi basılacak, yok püskül takılacak (evet evet püskülleri aldım allahtan) vay efendim daha su şişeleri süslenecek (daha şişe bile almadım ki) çikolatalar kaplanacak (ay çikolata demişken canım çekti keşke almış olaydım götürürdüm şimdi bir tane). Neyse bu kadarcık yazmak bile sıktı beni okuyanlar daha fazla sıkılması vel hasıl kelam: Doğum günü organizasyonunu iyi bir organizatörle halletmek en iyisi sanırım ruh sağlığı açısından. Psikopat gibi detay peşinde oradan oraya sürükleniyorum beni koru ya Rab.


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.