OYUN ARKADAŞIM OLUR MUSUN?


17 Ağustos 2022 Çarşamba


 Oyun Grubu arayışı olan İzmirli annelere duyurulur:

Tam 1 yılıdır Oyun ve Etkinlik merkezi işletiyorum. Ben bu işte iddialıyım ve rakip tanımıyorum diyinceye kadar kimselere ses etmedim.

Ağustos 2022 de başlayan KidzBrain Oyun ve Etkinlik Merkezi maceram 1 yılda toplam 2103 çocukla temas edip neredeyse sıfıra yakın müşteri şikayeti ve çok yüksek müşteri memnuniyeti ile 1. yılını doldurdu.  Bunun yaşattığı haklı gururu yaşıyorum.

İzmir Bornova Narova2 de yer alan merkezimize bu güne dek Torbalı'dan Menderes'e, Çiğli'den Bergamaya ve hatta Bodrum'a kadar oyun grubu için düzenli gelen ailelerimiz oldu.

İzmir'in hatta Türkiye'nin en prestijli Avm si olan İstinye Park AVM'nin çok beğenilen oyun etkinliklerini de KidzBrain ekibimle gerçekleştiriyoruz.

Siz de alanında fark yaratan, tamamen çocuk odaklı, gelişim takipli profesyonel bir oyun grubu arıyorsanız gelin tanışalım.

Oyun arkadaşım olur musun?

0533 521 7376


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.