MERHABA 2017


5 Ocak 2017 Perşembe

2017 Yılında hepimizin türlü türlü dilekleri, beklentileri ve istekleri olduğuna eminim.
Elbette benim de hayallerimi süsleyen beklentilerim var. O beklenti ve hayallerimi hem yazdığım hem çizdiğim hem de boyadığım bir defterim var ki son günlerde motivasyon kaynağım oldu diyebilirim. Resmen bir terapi oldu benim için. Paloma Yayınevi tarafından yayınlanan 60 haftalık, tarihsiz boyamalı ajanda, not defteri… D&R dan 20 TL'ye temin etmiştim ben, online satış sitelerinde daha ekonomik olduğunu gördüm. İnceleyin derim... Kendinizi şımartın! Kendinizi motive edin!!






Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.