Ohooo Ben Yazmayalı Neler Oldu Neler


3 Haziran 2015 Çarşamba

Uzun zamandır bloğumu ihmal etmiş gibi görünmekle birlikte çok güzel projeler biriktirdim. Çok yakında güzel projeler, derin araştırmalar, farklı konular, güncel kitaplar, okuma önerilerim ve alanının en iyilerinin röportajları ile geliyorum.

Bu arada boş durmadım 8 kitap bitirdim. En çok etkilendiğim 3 ü hakkında yazmak için notlar biriktirdim. Veee sıkı durun! Son zamanların en çok okunan kadını ile içten bir röportaj yaptım.Anne çocuk için araştırmalarım sürüyor ve heybemde de epeyce konu yazılmayı bekliyor.

Buralara uğramayalı biri Çeşme biri Kuşadası olmak üzere çıktığım tatillerde çocukla tatilin artı ve eksilerini çok net gördüm. Bu konuda arkadaşlarım yakın zamanda yazdığı için onların bloglarına uğramanızı öneririm. Ama vurgulamak istediğim esaslı bir madde var ki; çocukla tatile çıkıyorsanız yanınızda eşiniz dışında çocuğunuzu seven güvenebileceğiniz birini daha götürün. Götürün ki rahat edin :) Yok efendim aile saadeti yaşayacağım diye sinir harbine girmeye hiç gerek yok. Dinleyin siz sözünü, bakın nasıl rahat edeceksiniz.İlk tatilimizde çekirdek aile eşim ve kızımla gittik. Keyifli miydi evet, iyi ki gitmiş miyiz evet. Ama ikinci tatilimde nasıl keyif aldım anlatamam. 95metrekare kocaman bir suit bir odada eşim ve ben diğerinde babannesi ve kızım. Daha fazla dinlendim, daha çok okudum, daha az endişelendin. Deneyin derim.

Diğer yandan geçen hafta OPERA İSTANBUL firması ile gerçekleştirdiğimiz çekilişimiz sonlandı ve iki instagram takipçim çocuklarının tuvalet eğitimine destek olacak iki güzel ürünün sahibi oldu. Sponsorum olduğu için Opera İstanbul'a teşekkürü bir borç bilirim.

Yakın zamanda kızımın 3 aylık TARÇIN ANAOKULU değerlendirmesini yazacağım. Bazı konularda fazlaca onure olup bazı konularda sınıfta kaldık ebeveyn olarak. Mutlu olduk umutlandık, diğer yandan endişelendik. Gelişim alanlarımızı hem kızımız adına hem de kendi adımıza not aldık ve geliştirme planımızı hazırladık. Yeni, yepyeni gelişen bir okuyanbiranne blog sayfası için takipte kalın.,

Yarın 2 günlük bir şehirler arası yolculuğa çıkıyor olacağız. Bekle bizi Bursa. Kızımın ilk Bursa seferi olacak inşallah.

Bu arada hiç yazmadığım günlerde bile yüzlerce ziyaret almanın haklı gururunu yaşadığımı paylaşmadan geçemeyeceğim, ukalalık olarak adletmeyiniz lütfen.

Sevgilerimle

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.