DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARIMIZA TAM GAZ BAŞLADIK


29 Eylül 2014 Pazartesi

Biriciğimin doğum günü partisine sadece 20 gün kaldı. Bir yandan heyecan diğer yandan yoğun bir telaş başladı. Herhangi bir organizatör ile çalışmadığım ve herşeyi kendim yapmaya çalıştığım için kafam oldukça yoğun ve içinde milyonlarca farklı düşünce uçuyor.

Temayı belirlemek ile ilk adımı attım. Kızımın ikinci doğum günü partisi Mint&Pink temalı ve Shabby Chic/ Vintage arası bir konsepte sahip olacak. Tabii böyle bir tema seçince işim hiç de kolay olmayacak.

Bir yandan herşey birbiri ile uyumlu olsun diyor diğer yandan da tezat oluşturacak bazı ayrıntılara yer veriyorum. Örneğin parti printable'ları ile davetiyemizin alakasız olması gibi :)

Saatlerdir bilgisayar başında bir yandan Adobe Photoshop diğer yandan Adobe İllustration karşısında davetiye hazırlamaya çalışıyor ve binbir ayrıntıyla uğraşıyor sonra da içime sinmedi, yok olmadı, temaya uymadı diye bir yenisini yapmaya koyuluyorum. Grafik bilmek de başa bela...

Temadaki gibi tüm çizimlerin özgün ve orjinal olmasına gerek yok diye düşünüp, davetiye için pinterestten seçtiğim fotografları aldım, kestim biçtim, ölçeklendirdim, renkleri ile oynadım ve uyarladım. Elimde an itibari ile 4 farklı davetiye mevcut.

An itibari ile hazır olanlar:
Poz Çerçevesi printable taslağı
PopCorn Kutusu printable taslağı
Su şişesi Sargısı printable taslağı
Çikolata Sargısı printable taslağı
Sudelina'lı Hediye Ayraçprintable taslağı
Stickerlar printable taslağı
Neşeli Kürdanlar printable taslağı
Banner + Etek ucu bannerı printable taslağı
Giriş /  Karşılama Posteri printable taslağı
Arka Plan Posteri printable taslağı
Mekan :)- Tazecik Balık Restaurantta karar kıldık, Buca Çamlaraltı Restaurant an itibari ile iptal
Anne Elbisesi (Tema pink&mint olunca elbise de mint oldu tabii /  Gusto'dan temin edildi)
Sudelinanın elbisesinin modeli
Doğum günü pastacımız / pasta modelimiz
Neşeli Gözlükler :))
Pelur süsler (toplam 3 adet yetti de arttı bile, sıkıntı bastı beni)


Hazırlanacak Olanlar:
Davetli listesi
Amerikan Servisi
Ozalitciden yarın alınacak printable'ların kesilip biçilmesi
Sudelina'nın elbisesinin tasarımını yapacak kişi ile ölçülerin netleştirilmesi
Süpriz hediyelerimizin organize edilmesi
Palyaço/Oyun ablası ile görüşme
Yemek için Mönünün belirlenmesi
İkramlıklara karar verme
Pasta için kişi sayısının netleştirilmesi
Cupcake (kararsızım, her an listeden çıkarabilirim)
Kurabiyeler (Tarafımdan yapılacaklar)
Püskül (Davetiye ve  ayraçlar için)





,

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı
Maira Gall
Okuyan Anne - Yeni Nesil Annenin Kitaplığı - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.